✿السلام عليكم✿
✿ just an expressive person who loves to write ✿
✿ sometimes , i write to encourage and give hope, to others ✿

Wednesday 18 April 2012

sembuh

salam . uiittzz . chat dak ?? oi , pekak ka ?? haha . patut la . aku hnya menaip . mn org dgq kan ?? baget ada org bc blog sy jew kan ?? huh .terasa gatai tgn nk taip taip kan . huhu . move like jagger . ^___^ ' . mcm ttuuutt . haha . x baik ckp bkn bkn . ibu mrh . haha .

ekceli aku nk cakap . aku dh letih dgn konspirasi idop . huh . apakah itu ?? aku pon xtaw . tapi aku akn tetap jalani dgn hati yg tegar n tenang . seperti emelda , right ?? i will make sure , i can be like that . strong diyana !! chaiyok !! tabah !! tabah !! tabah !!

sabar itu magik .

sebelom dapat yg manis . akn rasa pahit dlu .

wah ! sempoi ayt .
tapi , hakikatnya hampeh . huh . apakan daya .
dri hanya kelihatan tegar diluar . tapi soft like spongebob kat dlm .
normal too girl , right ??

segala kata cacian yg telah enkau berikan , membuatku rasa kosg kosongggggggggggggg !!
kini aku bgkit , buktikan yg ku xsakit . peace yo !!

" hati , cepat sembuh owk !! aku letih la hg dok meleleh nanah mcm ni , aku x selesa . lupakan semua k . "

"mcm mn aku nk sembuh klau 94% dr tiap hari aku , aku d toreh toreh wlaupon dlm kata senyum . aku minx mf ya . bukan niat aku . aku terlalu sensitif , aku sdiri xtaw npa . mgkin aku dh penat belakon everything is alright dgn org suma kot . hm , aku , insyAllah , akn baek bila suma dh sempurna nt "








owk . that all .
assalammualaikum !!

No comments:

Post a Comment