✿السلام عليكم✿
✿ just an expressive person who loves to write ✿
✿ sometimes , i write to encourage and give hope, to others ✿

Monday 30 April 2012

harapan mei !!






salam . hye . hye . bosan la yg teramat sgt , xtaw nk wat pa . ampa chat x ?? hope chat la nuh . wah dh masuk bulan mei la . next month my bday . haha . aceceh , dok wat xcited plak ann . padahai xpnh smbut pon ann . haha . n sepatutnya menjadi lebih takot sebab semakin dekat dgn kubur . huhu . semoga umur ku pnjg . begiu jugak anda . 
^__________________^


ha'ah , dh masuk bulan baru ni ann .
tanggal 1hb mei 2012 ni . 
sy nk ckp hal ermmm . mcm mn nk cakap erk . kira cm nk ubah la gitu ann . yap . pray for me k . n help me to change it . *sori 4 my broken english* .


apa yg saya nk ubah ??

saya nk ubah utk :

♥ x manja dgn sapa sapa dah 
♥ berhenti mengharap dgn harapan yg tinggi dalam sesuatu yg dijanjikan
♥ jarang jarang kontek dgn sapa sapa pon [ fon n fb ]
♥ berhenti pedulikan dan fikirkan kata kata orang dekat saya
♥ tenangkan diri n kurangkan tekanan
abaikan segala masalah yg remeh
♥ pedulikan apa nk jadi sekeliling sy selagi x real face to face m'ggu dri sy
♥ klau bole nk stop thinking about masa depan yg blom tentu menjadi segala yg sy pk smp serabut skg 
♥ berusaha mencapai cita cita to be a DOKTOR . yeah !! pray for me k .

saya nk pegang kata kata ni start bulan mei ni , insyALLAH :

‎(✿ ♥‿♥) apalah sangat pandangan manusia nak dibandingkan pandangan ALLAH s.w.t

‎(✿ ♥‿♥)  buat apa nak menangis pd orang yg telah menyakitimu ,
bt apa nk kecewa pd org yg tlh memusnahkan harapanmu ,
bt apa nk lemah pd org yg telah menjatuhkanmu ,
bt apa nk ikut perasaanmu yg terlampau sedih,
namun . . .
seharusnya kamu perlu belajar senyum bila org menyakitimu ,
belajar bangun tika org memusnahkan harapanmu ,
belajar kuat bila org telah menjatuhkanmu ,
dan kamu seharusnya belajar melawan perasaanmu yg sedih dan jgn mudah mengikut kehendak perasaan yg akhirnya menjerat dirimu sendiri .

‎(✿ ♥‿♥)  aku memiliki sepasang mata , tapi tak dpt selalu melihatmu ,
aku memiliki sepasang tangan , tapi tak selalu dapat melindungimu ,
tapi aku memiliki sebuah hati , yg selalu berdoa untukmu .

‎(✿ ♥‿♥)  dalam kehidupan yg penuh kasih sayang , kita harus bersedia menerima kehilangan ,
bila kita bersedia mencintai , seharusnya juga kita harus bersedia utk menangisi .

‎(✿ ♥‿♥)  jangan hanya melihat keburukan orang lain , kerana seburuk buruk dia , terdapat 1001 kebaikan yg kamu tak pernah lihat .

‎(✿ ♥‿♥)  segalanya mengenaiku , aku serahkan segalanya kepada ALLAh s.w.t 



yap . that all . bole kan egtkan saya bila saya lupa ?? hikhik . tima kasih .
assalammualaikum .
^_____^










semoga sya berjaya mengubah  utk menjadi  yg terbaik .
sy lakukan kerana dri sy sendiri dan ALLAH s.w.t .
pray for me k !!
mf andai ada yg x senang dgn semua ni pasni k . 
^__________^ !



















No comments:

Post a Comment