✿السلام عليكم✿
✿ just an expressive person who loves to write ✿
✿ sometimes , i write to encourage and give hope, to others ✿

Saturday, 25 August 2012

suka duka

assalammualaikum .
hai . ampa epi ??hope epi epi la nuh .
sy ?? xtaw la nk ckp  50 50 kot .
hm , macam macam ragam kan hidup ni .
ada suka ada duka . ada senyum ada air mata .
sebab tu la dipanggil hidup .
klau x hidup x rasa la kan ??
am i rite .

harap masalah yg dialami x kekal berpanjangan .
biar semuanya hanya sementara dan dtg hnya utk menguatkan iman .
dan biakan ianya juga ada jln penyelesaian .
amiin .
 
ada juga yg baiknya datang utk menemani .
serta ubatkan luka di hati .
alhamdulillah .
ALLAH itu sgt adil .
dia bg kita rasa kedua duanya .
harap yg baik ini berpanjangan dan berjalan lancar beserta restu dan rahmat
dr ALLAH swt .
segala ujian yg dtg menggangu pon , harap dpt ditepis bersama sama
dgn kesabaran dan ketabahan serta keteguhan iman .
amiin .







doakan awak selamat dlm perjalanan :)
jaga diri jugak :)

Thursday, 23 August 2012

kawan vs couple ??

assalammualaikum , pewwiit .
jumpa lagi kita nuh kat entry baru ni .
aish , apakan daya . idup bz .
x sempat nk karut byk byk .
ampa ampa ampa apa habaq ??
hope chat chat la nuh .
owk , back to tajuk .
kawan vs couple ..
agak agak , ampa dh dpt teka ka apa yg sy nk tulis ni ??
haa , apa ?? jgn pandai pandai wat andaian .
salah andai , buruk padah n mybe bole jd dosa .
sebab ?? sebab buruk sangka la , adeh .

dah dah , stop merepek .
straight to the point .
jujurly n ikhlasly sy nak cakap n berterus terang .
sy rasa mcm dh x bminat nk couple couple ni .
bukan nk memilih .
bukan jugak nk belagak baik
tp pengalaman telah ajar diri saya utk jd dewasa .
berhenti utk bergantung hidup pda bf .
i have my self , i must learn to arrange my own privacy , rite ?? so ,
y should i begging to another person yg belum tentu akn jga
sy smp saya mati kan .
to those ,
yg minta utk jadi teman hidup sy ,
satu ja nk cakap ,
sumpah la melangit tinggi mn pon , syg .
klau ALLAH kata "la" .
mknanya , awk tanam sy sedalam mn pon ,
ikat saya dgn tali apa pon .
kita xkan bersama jugak .
paham kan ??
bukan niat jugak nak menyakitkan hati ampa ampa ampa ,
sy pon ada my own choices .
yea , org nya selalu ada dgn sy , sng berkongsi apa jua kisah suka n duka dgn sy .
kami pon byk jugak psamaan ,
ya , mengaku , suka n syg dia .
kkdg rasa takut hilang dia .
n risau bila xda apa apa kontek dr dia .
tp bila muhasabah dri balik ,
mcm sy ckp kat ats td ,
klau ALLAH kata "la" maknanya xkan ada jodohnya .
klau "na'am" berserta restu dr yg berhak , alhamdulillah . kita teruskan .
so , sy pon take a result , bia kami kekal bersahabat .
dan sama sama berjuang utk capai kejayaan .
klau jodoh sy n dia ,
dia msti jd milik sy jugakkan nanti.
apa ?? xmalu cita ?? nk bajet hot ??
pkai ilmu sihir ??
helo , this my privacy , klau nk sakit hati , n mengata , sapa srh bc .
n korek korek dunia sy .
so ,  kunci mulut n jari ampa , only bca n abaikan .

andai tersangkut kat mana mana lps ni ,
hope dia yg terakhir .
dh xnak kecewa .

hai encik jodoh , persiapkan diri anda sbg yg soleh utk mmimpin sy mjadi yg solehah .
dan utk menjadi khalifah yg memimpin tgn sy dan zuriat sy masuk ke dlm JANNAH .
 
that alls .
assalammualaikum .
semoga hidup kita di atas landasan yg lurus bersama keredhaan ALLAH swt .
amiin .


 
 
 
*he say my face like izara aishah . :D




Wednesday, 15 August 2012

salam lebaran .

salam to my readers .
haha , bajet jew lebih  ann .
apa pon , klau ada yg ngah bc ni .
salam lebaran .
semoga ibadah kita sepanjang ramadan ni dberkati n diterimaNYA .


ampun n maaf to alls yg kenal diri ini .
halalkan segala pemberian pd dri ini .
kosong kosong k .
wish for better life .
epi selalu ya disamping yg tersayang .
sayang kamu semua .
ekspesiali to my famili n senget siblings .

sekian , salam aidilfitri .
yg nk balik kg n x balik kg pon .
drive carefully .
jgn tglkan insan tersayang semasa bulan indah ini .
^________^ v !