✿السلام عليكم✿
✿ just an expressive person who loves to write ✿
✿ sometimes , i write to encourage and give hope, to others ✿

Saturday 5 April 2014

urine owk urine !














kelas sains sukan . . .

cikgu : " mcm mn kita nk taw badan kita cukup ayaq ka dak ?"

dgn lajunyaaaaa aku jawap ... " kaler ayaq kencin la..klau kunin , x cukup ayaq , klau putih , cukup ayaq la " ... 

pastu semua kaleh tgk aku...tetiba reyuh satu kelas ngn gelak...

cikgu kata " guna la bahasa sopan sikit " ... "owk , urin "...selamba aku jwp blik..


tapi dlm hati...


"arrgghhh ! malu gila , tu la pulun nk jwp sgt "...

start benda tu , cikgu asyik tnya aku ja...naik tension plak aku...nasib aku pikiaq belajaq ja , tapi x sia sia , bila dpt grade 4... aku cinta hg sains !

till we meet again sains .

















aku taw , x lawak pon
ikut suka hati la
kenangan aku ...
rest in peace form 6...
astech , dpt jugak aku  mnuntut ilmu dlm tanah hg ...

No comments:

Post a Comment