✿السلام عليكم✿
✿ just an expressive person who loves to write ✿
✿ sometimes , i write to encourage and give hope, to others ✿

Saturday, 18 May 2013

duit duit duit .

salam n hyep . dah lama x taiping . huhu . bukan xdak bnda nk taiping , tapi , malas .
tambah tambah bila kepala serabut sekarang ni .
almaklum la , dunia la ni , menguik sana duit , menguik sini , duit .
masya ALLAH . dit saja saja .
sekupang tu , supa xdak nilai pa dah la ni .
x boleh buat pa ngn sekupang .
aish , penat ngn duit ni .
nak dapat , kena p korek lubang merata .
tapi bila nk habeh , sekali kelip mata ja .
zero !! there are nothing left anymore la . . .
kena p korek lagi lagi lagi n lagi .
huh !! penat .
kalau la duit tu cuma daun .
mesti aku tak susah mcm ni .
xyah mintak simpati merata , cari dit yuran n dftr masuk bljr .
x perlu tebai muka pinjam dit utk hidup .
segalanya skg yg jadi TAK PERLU .
dan .
aku hidup  tersenyum gembira tanpa simpan jiwa yg berduka dlm diri .

aku yakin ,
aku mampu tempuh halangn bnda alah ni  kelak .







ya ALLAH , lapangkan lah jlnku menuju kejayaan dunia n akhiratMU .
teguhkan hatiku agar terus bersabar menjalani liku kehidupan duniaMU .
kentalkan jiwaku untuk terus berdiri kukuh di atas jalanMU yg benar .
dan
kuatkan diri ku luar dan dalam dari kepesongan yg membawa ke jln murkaMU .
maafkan aku bila aku selalu mengadu n merungut kepadaMU atas segala ujian yg Engkau berikan .

No comments:

Post a Comment