✿السلام عليكم✿
✿ just an expressive person who loves to write ✿
✿ sometimes , i write to encourage and give hope, to others ✿

Friday, 20 September 2013

final mood .





















rasa mcm baru ja daftar ambik dip semalam .
tp aku dh langsai kan 1 final paper semalam .
bapak susaaah .
baru bc doa n usya usya kertas soalan .
pala aku dh bagai diserang maigrain ,
isi isi makanan dan ayaq dlm badan aku 
mcm menolak nolak nk keluaq dr kerengkong aku .
benda bendayg paling buat aku rasa makin lemah
aku x bawak masuk pensil n eraser dlm dewan .
i just bring two pencils n ruler .
Oh Ya Rab !
apa aku nk buat ni .
20 soalan habaq kat hang .
xkan aku k tinggai carry mark aku pon cukup cukup lulus ja .
aku terus zikir n doa dlm hati .
cuba tenangkan diri aku sendiri .
aku x mampu nk pikiaq apa apa dah .
dgn lecturer dok jalan ke depan ke belakang , p depan blik .
aku wat berani , pgil member aku kat meja depan .
minx pinjam pensil dia .
nasib la dia dgr n bg aku pinjam
cepat cepat aku tenyeh tenyeh paper sheet tu bg siap .
ni la malam yg paling nk membunuh aku .
x expect lgsg nk kena gn pensil .
sebelum ni semua pkai tulis dlm booklet ja .
xdak nk kena tenyeh tenyeh ni .
apapon ,
alhamdulillah .
aku dpt jwp habeh .
bapa dpt , tu cita blkg .
yg penting jawap semua . xdak tinggai tinggai .

untuk final ni jugak .
aku nk idop aman damai sentosa sejahtera bahagia tenang .
aku malas nk pikiaq apa apa masalah .
bg aku ,
annoying people and problem just like debu .
bila hebus o lap , hilang la .
btw i want to ,
ask for forgiveness for my mistakes and halal to all that know me .
pray for my success .
hope your best wishes with me .

No comments:

Post a Comment