✿السلام عليكم✿
✿ just an expressive person who loves to write ✿
✿ sometimes , i write to encourage and give hope, to others ✿

Friday 19 April 2013

itu karma !



dulu dulu kan ,
ada la jadi masalah .
besa la bila dok kawan kawan ni kat skola .
bukan semua putih putih melati .
mcm lagu ST12 tu .
ada ja talam yg bertalam talam .
pergh !!
dia mai kat aku , ckp len .
dia p kat org ni ,
dia ckp len plak .
busuuuuukkk habaq hang !
nevermind !!
maybe dah pagai dia dari azali mcm tu kot .
sebab aku yakin JANJI ALLAH ITU PASTI .
aku diam dan trus berdoa smp la skg .
also mengalah , wlpn ramai yg marah , aku wat cmtu .
alhamdulillah , finally .
pembalasan dah terjadi .
tanpa aku tercari cari , ALLAH tunjuk depan mata aku .
terima kasih , ALLAH .
Engkau Maha Adil lagi saksama .

*xpyh la nk merungut k , tu balasan , karma dunia .

andai aku bg madu , hg balas taik , aku dapat madu n bunga dri org len , hg dpt taik n cirit dr org len .
simple kan hidup ni .

 

No comments:

Post a Comment