✿السلام عليكم✿
✿ just an expressive person who loves to write ✿
✿ sometimes , i write to encourage and give hope, to others ✿

Friday, 5 October 2012

kisah ini .

assalammualaikum , hyep , jumpa ag dlm blog yg simple ni but i try to make it be perfect . sama ada yg berkunjung ni suka atau anti dgn blog ni , sy x kisah , totally x kisah , sebab bukan sy yg paksa paksa ampa mai bc kat sini ann . ampa sendiri kalut nk mai bc so , mcm pa yg sy ckp . baca saja nuh , mulut tutup rapat rapat , boh mangga besar besar . x payah nak kepoh sgt la nah .
sori tu be kasaq la nuh .

suddenly , eh , speaking plak , nt kena perli plak nuh cekiang omputih . haha . lawak la . manusia manusia . dah dah , abaikan sikap manusia yg sememangnya x berasa puas dgn idup . yg penting , dri mau epi la nuh . tapi bukan diri sy  yg skg ni , totally n sgt sgt mengaku , x rasa seronok lgsg . seyes . xtaw nk gtaw sebab pa . ish , memang xtaw la kenapa kenapa kenapa n sebab pa . bole cmtu ??

sejak dua menjak ni , mcm hilang deria nk senyum , nk gelak , hilang nikmat bahagia segala mcm yg syok syok mmg xdak dlm diri . asa mcm nk p jauh ja , nk p dok jauh pada dunia ni . dunia ni asa mcm x betui ja semua benda . ish , awt pon xtaw la . adakah ni semua tanda utk sy p ke sisi kekasih abadi ?? ya , mungkin la kot nuh . tapi mcm sentiasa n setiap doa yg sy selalu mintak kat ALLAH , ambil sy keadaan sy dlm diri sy telah Dia terima taubat sy n matikan sy dlm keadaan sy yg indah bg layakkan sy menghuni syurgaNya dan jauh dari nerakaNya . amiin . insyaALLAH .

dan utk sejak dua menjak ni jugak , sy rindu sgt sgt dekat org org yg penah wat sy bahagia tapi dah da kat sisi Kekasih abadi kita . abg amet , sirat , tok su , nek , tok ayah . nana sgt sgt rindukan semua . nan sentiasa doakan ampa semua bahagia disisiNya , sebab ampa semua bek ssgt sgt .

walaupun x penah jumpa tok ayah , tapi nana syg tok wan sgt , dgr ceqita yg ibu habaq . nana rasa , tok ayah dekat sgt ngn nana , sentiasa ada ngn nana . nek , nana rindu tapai n agar agar keras nek , tapai yg org dok jual , x sedap mcm nek buat la . nek punya tapai , manis n gebu sgt sgt . abg amet , nana rindu melawak n gusti ngn abg . xdak dh sepupu yg nana bole manja manja mcm nana manja dekat abg . tok su , rindu nk usik tok su , n rindu nk tgok muka tok su yg selalu penuh ngn bedak bertalam talam tu , haha . n sampai la bila nana tgok kicap , nana mesti senyum sorg sorg sebab egt tok su pgl kicap dgn nama "tokyu" . x penah dgr org len ckp cmtu . n lastly sirat , thanx sebab penah jadi kawan bek sy dlu .




akhir ckp , andai sy telah dijemput kembali .
saya mintak ampun , mintak halal utk semua .
tima kasih sebab penah watsy tersenyum .
syang ampa semua nah .

kakak syg ibu abah .
halalkan makan , minum , tempat tinggal , susu ibu dan segalanya .
mintak ampun n maaf dari hujung kaki smp hujung rambut .
dari dalam ke luar .

salam ukhwah , nana .




counting to be in KL

2 comments: