✿السلام عليكم✿
✿ just an expressive person who loves to write ✿
✿ sometimes , i write to encourage and give hope, to others ✿

Thursday, 14 March 2013

UiTM Pulau Pinang

assalammualaikum .
pin !! pin !!
kami balik dh oi .
balik dgn buku cinta baru n hati yg penuh bunga sakura yg mekar .
haha . nahai . ayt x boleh pakai oi .
dan x se jiwang my hubby . haha .
he more romantik n manja than me , ok .

sebulan ni .
aku p kerja kat penang .
keja kedai tomyam kat glugoq .
nak habaq hang , penat gila gila la .
dgn hiidup xdak life nya .
kami xtaw cmna depa tu idup .
aish , seyes ckp .
idup kedai tomyam ni x bole nk maju .
sebab idup dgn keja n tidoq ja .
keja 12jam , tidoq pon 12jam jugak la .
haha . tahap gaban penat .dulu keja piza x penat cmni .
konon bole gemuk keja kedai tomyam .
tapi hampeh. makin kuruih ja .

then dpt second gaji .kami pon benti keja . haha .
dlm masa 3 hari ja , habeh gaji .
gaji tu gn p honeymoon ngn hubby kami .
dlm masa tu pulihkan balik relay kami yg terganggu n ada problem sikit seminggu sebelum tu .
aish , besa la .
spa xdak masalh kan .
suma da masalah .
tok wan n tok ampa yg dh puluh tahun kawen pon bole cerai sebab masalah .
tambah la kita , yg baru setahun jagung ni , rite ??

wlpn 3 hari tu sat ja utk kami .
tapi kami epi sgt sgt .
sebab dia betui betui usaha nk menang hati kami balik .
ekceli kami tiyak dlm hati atas suma bnda yg dia wat kat kami .
wlpn dia letih n kami tgk muka dia pon kami taw .
dia x larat sgt sgt .
tapi dia x hampakan kami lgsg .
dia usaha sembunyi letih dia .
dia epi ja , sggp p cari kedai kedai bnda yg kami nk makan .
wlpn jauh .
duit gaji habeh bukan sebab baziaq .
tp sebab makan .
xtaw la bila dia boleh nk kuruih .
sebab kami ni keja ajk dia mkn ja .
kami bkn mkn sgt . makan skit . pastu dia yg perabih suma .
haha . sebab tu dia bam bam .
tapi bam bam pon . encem sgt sgt .
syg cimet acam ketat ketat .
haha .

benda yg paling wat kami tiyak n terharu .
dia usaha bawa kami masuk dlm kampus dia .
gila la . mmg asa best sgt sgt n mcm nk sujud depan pagaq uitmpp tu .
kami mmg tingin n nk sgt sgt masuk dlm tu .
x sangka , dpt jugak kami masuk .
atas usaha hubby kami yg mithali ni tunai impian kami . 
ayaq mata teruih menitik wlpn baru setapak kaki jejak atas jln kampus tu .
tp tiyak dlm aty ja la . malu kat org t . haha .
asa cerah ja jln n asa bangga sgt sgt .
bole bernafas dlm tu .
mula2 nk masuk asa takut sgtsgt .
takot kantoi ngn polis . 
sbb kami masuk situ pkai kad matrik hubby kmi ja .
klau polis tu pasan , habeh la kami .
bukan kami ja , sekali hubby kami pon kena la .
tp bila dh lepas masuk , asa mcm x maw keluaq ja .
nk dok dlm tu dgn org org pandai . huhu .

bila kami cakap n psoal hal diri kami xleh dok dlm tu kat hubby kami .
ni dia bg kat kami .
n buat kami tiyak sekali lagi .

tq, msmy .  :')






amacam ?? sempoi kan ??
that mine , not yours .
that all for this entry , adioss !!






 this is me .
at UiTMPP .
thanx to my beloved hubby .
MSMY .




sekian saja utk entry yg karut dr sy .
CIK MILO AIH .
haha .

:P 

No comments:

Post a Comment